خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 12:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی خبر داد:

استقرار دستگاه ام آر آی در خاش

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان خاش به عنوان مطالبه به حق مردم خاش طی سالیان گذشته بوده است و با بهره برداری از آن گامی مهم در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان منطقه برداشته خواهد شد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ام آر آی در خاش به بهره برداری رسید. لازم به ذکر است شهرستان تفتان با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر نیازمند مرکز درمان بستر شبانه روزی و بیمارستان پیشرفته است.



وی افزود: راه اندازی این دستگاه در بیمارستان خاش به عنوان مطالبه به حق مردم خاش طی سالیان گذشته بوده است و با بهره برداری از آن گامی مهم در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان منطقه ایجاد خواهد شد.



نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: یکی از مشکلات اساسی بیمارستان خاش کمبود نیروی انسانی و آمبولانس است در این خصوص با معاون وزیر بهداشت صحبت شد و قول مساعد دادند که این موضوع را برطرف کنند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: امیدوارم با تلاش هایی که انجام می شود موضوعات بهداشت و درمان برطرف شود و البته این مهم جز با نگاه ویژه وزارت بهداشت میسر نخواهد بود./



پایان پیان

  • کد خبر : 371976
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار